Saturday, July 30, 2011

ෆේස් බුකියේ පරණ චැට් box එක දාගමුද.

අනේ ටික දවසකින් එන්නත් බැරි උනා විභාගෙ නිසා ...කොහොම උනත් තවත් පොත් නම් හම්බුනා...එත් මේ කතාව පොත් ගැන නම් නෙමෙයි.කලින් දවස්‌ ටිකේ මට එපා වෙලා හිටියේ.ෆෙස්  බුකියේ පරණ චැට් බොක්ස් එක හින්ද,මම එක වෙනස් කරගන්න දගලපු දැගලිල්ල...අනේ කොහොම උනත් මට අන්තිමේදී එක හම්බුනා...මට හම්බෙන හැම මගුලක්ම මම ඔයාලට දෙනවනේ ඔන්න මම මේකත් ඔයාලට දෙනවා...හැබැයි වැඩේ ගානට කරගන්න.
                                                             
එහෙනම් මුලින්ම
මෙතැන ඔබන්නකෝ. (google chrom වලට)


මෙතැන ඔබන්නකෝ. (Mozilla Firefox වලට)


මෙතැන ඔබන්නකෝ. (Opera වලට)
හරි දැන් බුකියේ ඔපෙන් උන පිටුවත් ලයික් කරල ..බලන්න.
දැන් වැඩේ ගොඩ....


එහෙනම් කොම්මේන්ටුවකුත් දාලම යමුකෝ..

6 comments:

  1. Meala Langadida Danne OOka Parana Seen 1kak NE

    ReplyDelete
  2. @චන්දික වැඩේ ගොඩ නම් එල .........eth ano....meka dannathi aya godakk innawa...anika kisi kenek ano lata kamathi na....oyata wadak natthan kamak na..mama meka damme ona kara kattiyata.kk

    ReplyDelete
  3. Fire FOX walata daanne kohomada?

    ReplyDelete
  4. ඔන්න සචි කොල්ලෝ බඩු තියෙනවා උඩ...පොඩ්ඩක් බලහන්..

    ReplyDelete

Post එකේ හොද නරක ඔක්කොම දාල යන්න හොදේ.